Efektivitu obchodníků zvýší přehled zakázek od poptávky po realizaci.
Odbavíte více zakázek, dodržíte termíny i zadání klientů, snížíte náklady.
Adapty vám pomůže řídit obchodníky, organizovat a plánovat montážní čety. Sledujete jednotlivé zakázky, udržíte pořádek v dokumentech.
Komunikaci se zákazníkem zrychlí vytvoření nabídky přímo v aplikaci.
Organizaci usnadní přehledný plán činností jednotlivých montážních čet.
Mobilní verze aplikace zlepší komunikaci, například když potřebujete zadat mimořádný úkol kolegům v terénu.
Všechny potřebné dokumenty jsou uloženy přímo u zakázky: fotografie, nabídky, objednávky, faktury.
Nejvyužívanější funkce:
CRM
Řízení a plánování zakázek
Napojení poptávkového formuláře z webu
Nabídky a faktury
Jednoduchá skladová evidence
Manažerský přehled
Kompletní přehled funkcí Adapty
s dalšími podrobnostmi a technickým řešením je připraven zde
Kompletní historie ke všemu
Výkonnostní ukazatelé obchodu
Plánování zakázek do plánovací plachty