Adapty Interní IT helpdesk

Zavedete řád v interní IT podpoře, ušetříte čas zaměstnanců i peníze za externí dodavatele.

Lepší organizace práce v IT oddělení, plynulé vyřizování požadavků, úspory za konzultanty.

Uklidíte a zorganizujete agendu ICT ve firmě. Nastavíte systém požadavků a distribuci řešení.

checked

Dotazy a požadavky na IT evidujete systematicky na jednom místě.

checked

Zaměstnanci snadno zadají požadavek na IT.

checked

Zadané potřeby se třídí podle oblastí, např. hardware, sítě, ERP systému, účetnictví. Další kategorie si nastavíte podle svých potřeb.

checked

Schvalovací proces udrží náklady pod kontrolou.

checked

Každý zadaný požadavek má své číslo a zadavatel sleduje jeho řešení.

Nejvyužívanější funkce:

Dispečink požadavků

Notifikace pro zadavatele

Třídění tiketů podle oblastí

Schvalovací proces