Notifikace
|
Systém posílá zprávy na email, do mobilní aplikace a notifikuje uživatele formou zvonečku o nepřečtených s proklikem do tématu. |
Uživatel v konkrétní roli je informován o komentářích, zprávách, připomenutích, událostech. Může si přišpendlit prarkticky cokoliv a tím se připne do informací, které o dané věci chce získávat (příklad: informuj mě o změně nad zadanou aktivitou, jakmile se změní její stav, řešitel nebo vznikne komentář) |
Mobilní aplikace iOS, Android
|
Nativní aplikace stáhnutelná přes store, která umožňuje užší pohled do celého řešení a přístup k funkcionlitám, které dávají smysl obsluhovat mobilem. Zároveň jsou zde push notofikace a zároveň je zde vstup do cloudové responzivní aplikace. |
Uživatel má v mobilu aplikaci, chodí mu notifikace, pokud je povolí, tím pádem se mu přenáší zprávy na chytré hodiny. Zprávy typu "máte nový úkol", dle priorit a nastavení. Zároveň část funkcionality je zde udělaná přímo pro uživatele - např. seznam po něm požadavaných úkolů, výkaz prácem evidence času odpracovaného na úkolu/aktivitě (výkazem nebo měřením času, dle konfigurace) apod. |
Cloudová aplikace
|
Řešení postavené na bezpečném přístupu přes internet, škálovatelném na úrovni hardware, škálovatelném na funkcionlitách (chceme přidat výkaz práce, chceme přidat adaptační procesy, chceme přidat údržbu nebo servis,…) |
Moderní a dostupné prostředí, nabízející každému uživateli to, co obsahuje role a dovolují mu jeho práva. Rychlé dlaždice s proklikem na to, co má uživatel řešit, robustní funkcionalita s možností výběru konkrétních agend a specializované hotové (ready-to-use) řešení, ihned nasaditelné s nízkou bariérou vstupu (není potřeba dlouhé školelní, není potřeba něco složitě nastavovat - spíše ukázat, krátce provést, seznámit a buď to jede, nebo ne) |
Moderní vzhled
|
Moderní vzhled |
Snažší uchopení uživatelem |
Intuitivnost
|
Koncepce vidím vše, co potřebuji, když něco hledám, tak se prokliknu. Jednoduché přehledy a ovládání. |
Snížení potřeby školení uživatelů. Po krátkém zaškolení či ukázání by měli být schopni aplikaci používat napříč agendami, moduly nebo funkcionalitami, na které mají oprávnění a přístup. |
CRM
|
Kompletní specializované CRM pro firmy realizující úspory energií |
Specializované CRM s ohledem na práci firem, které realizují úspory energií. Vedení obchodníků od poptávky nebo leadu až k zakázce. |
Adresář zákazníků
|
Adresář zákazníků, kontaktních osob, kontaktů, adres včetně GPS. |
Snadno založíte osobu, rodinu, člověka nebo firmu, navedete kontakty, které potřebujete, GPS a máte to. Žádné zbytečnosti, které nepotřebujete. U adresy máte možnost použít okres, kraj nebo město, podle toho, jak definujete obchodní region. |
Zákazník a jemu přiřazený obchodník
|
Přiřadíte zákazníka konkrétnímu obchodníkovi. |
Víte, který obchodník má zákazníka na starosti, umíte vyjádřit obrat všech zákazníků obchodníka, umíte sestavit plán obchodníkovi, umíte jej propojit s plánem aktivit a připomenout, když je některý zákazník vynechán ze seznamu pravidlených návštěv obchodníkem. |
Kontakt - obecné informace - soubory
|
Soubory, fotografie, maily, komunikace. |
Přiložíte si obrázky, dokumenty, smlouvy, letáky, cokoliv, co považujete za důležité ke konkrítní firmě, osobně, zákazníkovi či dodavateli |
Lead
|
Podchycení leadu, prvotního kontaktu z webu, facebooku, telefonu,… |
Jakmile máte lead, rozvíjíte ho směrem k obchodníkům a zakázkám. Vše na jednom místě. |
Poptávka
|
Poptávka |
Alternativa k leadu, možné rozšířní leadu o poptávku a proces její validace (je adresa kompletní, dává poptávka smysl?). |
Obchodní případ
|
Evidence činností a aktivit obchodníků nad obchodním případem. |
Od prvotního kontaktu, přes povinné vložení fotografií z návštěvy, ověření možnosti instalací, potvrzení výšky, polohy, typu apod. k nabídce, jejímu verzování. |
Nabídka
|
Nabídka |
Kalkulace nabíkdy, možnost slev, verzování nabídek a zamykání poslaných nabídek. |
Zakázka
|
Zakázka - kompetní informace. |
Supr evidence k zakázce, přiložené a vymahatelné potřebné dokumenty, procesy zpracování zakázky, organizace zakázky směrem k realizaci. |
Plánovací plachta zakázek
|
Drag and drop plánování zakázek na jednotlivé montážní čety |
Neskutečně jednoduchá a intutivní pomůcka pro plánování zakázek vůči termínům k jednotlivým montážním týmům. |
Montážní týmy a čety
|
Evidence montážních týmů a čet. Každý tým má svého vedoucího. |
Montážní četa - její vedoucí - může mít v mobilu seznam úkolů k zakázce, z mobilu udělá fotografie před a po a pošle je na aktuální zakázku. Úkoly jsou online provázány, tedy pošlete mu i mimořádný úkol, typu zavez auto do servisu. Perfektní plánování na montážní týmy. |
Jednoduchá skladová evidence
|
Jednoduchá skladová evidence. |
Evidujete položky na jednotlivých skladech, snadno, jednoduše, online. |
|
|
|
Aktivity obchodních případů
|
Evidence aktivit obchodních případů zákazníka, dodavatele nebo firmy. |
Co se aktuálně děje z obchodních případů - kdy byla schůzka, telefon, email, jednání, nabídka, cokoliv. Vidíte řetěz aktivit spojených s touto firmou, zákazníkem, dodavatelem přes všechny otevřené obchodní případy. |
Seznam připomínek k zákazníkovi, dodavateli či firmě
|
Evidence vznesených připomínek na jednom místě: k firmě |
Vidíte, co mělo být připomenuto, co bylo připomenuto - všechno a ze všech stran i směrů. Z obchodu, výroby. Je to seznam všech připomenutí, které vůči firmě, zákazníkovi, dodavateli byly vloženy do Adapty. |
Firemní sklady
|
Seznam firemních skladů, těch firmy i komisních. |
Komisní nebo vlastní, včetně adresy s GPS. Jednoduše vidíte, jaké sklady má zákazník, dodavatel nebo firma. |
Obchodní proces poptávka-obchodní případ-zakázka
|
Vedení obchodníka a směřování obchodníka v segmentu jednorázových obchodů (od poptávky k zakázce) |
Řídíte obchodníky, musí někdo zkontrolovat poptávku, doplnit adresu k zákazníkovi, obchodník prochází aktivitami nad obchodním případem (telefonát, schůzka, nabídka, smlouva,…), vzniká zákázka a ta je předána do realizace či výroby? Chcete řídit obchodníky, vědět jaké jsou jejich úspěchy, chcete znát úspěšnost proměněných svěřených poptávek, chceme mít kontrolu nebo vám stačí přehled? Rozhodně chcete mít systém a čísla. Tak tady to máte. Záleží na vás, jaký proces definujete, jak přísní budete. Musí obchodník přiložit fotografie k obchodnímu případu, aby byl podklad z místa zákazníka pro realizaci? Může být. Chcete počítat schůzky, telefonáty, jednání? Nebo stačí jenom nabídky? Můžete si to nastavit, jak potřebujete. A mít firmu pod kontrolou, umožnit růst, obloužit více zákazníků, mít větší obchodní tým. |
Obchodní obratový plán k zákazníkovi a týmům (často regionům)
|
Co komu kdy prodám po týdnech, měsících, … |
Výstupy na míru, čitelné pro zákazníka a v jeho řeči. Podklady na hodnocení, měsíční uzávěrky apod. |
Výkonostní ukazatelé
|
Konvergenční poměry postavené na obchodním procesu poptávka-obchodní případ-zakázka |
Snadno zjistíte výtěžnost jednotlivých obchodníků, budete mít přehled na jejich úspěšností. Budte znát poměr nad svěřenými poptávkami vs. získané obchodní případy a zakázky |
Výkonostní plány
|
Obchodní obratový plán a finanční plán |
Vyhodnotíte obchodní týmy přes čísla, ne dojmy. |