Řízení servisu a údržby pro menší i velké výrobní firmy

Kompletní přehled funkcí

Technická vlastnost Popis vlastnosti Užitek pro zákazníka
Notifikace Systém posílá zprávy na email, do mobilní aplikace a notifikuje uživatele formou zvonečku o nepřečtených s proklikem do tématu. Uživatel v konkrétní roli je informován o komentářích, zprávách, připomenutích, událostech. Může si přišpendlit prarkticky cokoliv a tím se připne do informací, které o dané věci chce získávat (příklad: informuj mě o změně nad zadanou aktivitou, jakmile se změní její stav, řešitel nebo vznikne komentář)
Mobilní aplikace iOS, Android Nativní aplikace stáhnutelná přes store, která umožňuje užší pohled do celého řešení a přístup k funkcionlitám, které dávají smysl obsluhovat mobilem. Zároveň jsou zde push notofikace a zároveň je zde vstup do cloudové responzivní aplikace. Uživatel má v mobilu aplikaci, chodí mu notofikace, pokud je povolí, tím pádem se mu přenáší zprávy na chytré hodiny. Zprávy typu "máte nový úkol", dle priorit a nastavení. Zároveň část funkcionality je zde udělaná přímo pro uživatele - např. seznam po něm požadavaných úkolů, výkaz práce apod.
Cloudová aplikace Řešení postavené na bezpečném přístupu přes internet, škálovatelném na úrovni hardware, škálovatelném na funkcionlitách (chceme přidat výkaz práce, chceme přidat adaptační procesy, chceme přidat údržbu nebo servis,…) Moderní a dostupné prostředí, nabízející každému uživateli to, co obsahuje role a dovolují mu jeho práva. Rychlé dlaždice s proklikem na to, co má uživatel řešit, robustní funkcionalita s možností výběru konkrétních agend a specializované hotové (ready-to-use) řešení, ihned nasaditelné s nízkou bariérou vstupu (není potřeba dlouhé školelní, není potřeba něco složitě nastavovat - spíše ukázat, krátce provést, seznámit a buď to jede, nebo ne)
Moderní vzhled Moderní vzhled Snažší uchopení uživatelem
Intuitivnost Koncepce vidím vše, co potřebuji, když něco hledám, tak se prokliknu. Jednoduché přehledy a ovládání. Snížení potřeby školení uživatelů. Po krátkém zaškolení či ukázání by měli být schopni aplikaci používat napříč agendami, moduly nebo funkcionalitami, na které mají oprávnění a přístup.
Revize Připomínka revizí Pojiťovna se neviviní z plnění, zařízení budou provozu schopná
Revize Historie, evidence revizí až ke každému stroji Dokumenty jsou k nalezení a na jednom místě, úplná historie revizí, včetně revizních zpráv
Evidence servisovaného a udržovaného majetku Inventura, fotodokumentace, přiložené návody, možnost přiložení postupů oprav a realizací odstávek Znalost a udržení dojmu, že věci jsou pod kontrolou - vůči personálu, vůči zaměstnancům. Víme co a kde máme, umíme si to pohlídat. Reálná znalost, kde co je, jak dlouho to tam, kolikrát se to opravovalo, co se tam dělalo a měnilo je k nezaplacení u chronických poruch. Dokumentace usnadní nástup nových lidí, zaučení. Dokumentace znamená systém místo chaosu. Nebudete spoláhat na jednu hlavu, co všechno ví a zná.
Hlášení závad a poruch ostatními Dispečink Možnost prioritizovat, možnost vyhodnocovat, poznat a mít čísla, ne dojmy. Všechny problémy se sejdou na jedno místo, jsou viditelné, mohou se distribuovat, řídit, třídit a měřit čas potřebný k opravě.
Reporting četnosti jednotlivých poruch Získání dat vedoucí k odstranění chronických závad, vyhodnocení účelnosti opakujících se oprav (opravujeme čerpadlo s náklady 5tis, nové stojí 1.200 Kč) Odhalení příčin poruch. Měníme a měníme jedno čerpadlo stále dokola, ale problém je před čerpadlem, kdy chybí sítko a jednotlivá čerpadla odcházejí. Ušetření nákladů.
Vykazování práce údržby Evidence práce údržby a servisu. Víme, co údržba dělá. Víme, za co utrácí svůj čas. Máme k dispozici ke každému stroji kompletní historii tak podrobných záznamů, jaké chceme ve firmě mít. Jsme schopni se znalostí těchto dat kapacitně plánovat směrem do budoucnosti.
Plánování údržby Plán údržby jednoho stroje, pravidelné odstávky. Přes všechny linky, stroje a závody získáme de facto plán činností, plán časových nákladů v údržbě vůči pravidelným činnostem typu odstávka, pravidelný servis. Firma je tak schopna plánovat zdroje, peníze, náhradní díly.
Hlášení odstávek Jednoduchá webová apliakce pro nahlášení havárie, odstávky. Používá se např. u linek. Získáte časy výpadků, počty havárií (zpravidla linek, nejvyšších technologických celků).
Přidělování práce lidem v údržbě Na jednodnotlivá hlášení nebo naplánované akce, servis, revize se dají přiřadit jednotliví řešitelé. Těm se tyto úkoly mohou promítnout do mobilní aplikace, jako fronta práce. Oddělení údržby je plánované a řízené. Není to žádný holubník, bordel nebo cirkus na kolečkách. Je to legitimní součást moderní firmy a přispívá k image spolehlivého dodavatele.
Vykazování práce lidí v údržbě Jednotliví lidé mohou přes mobil vykazovat reálný čas, udaný čas. Případně zadat spotřebu náhradních dílů. Získání norem pro plánování servisu a údržby, získání online výkazů práce a spotřeby náhradních dílů.
Dispečink poruch a závad Hlášení formou hlásím závadu na stroji/zařízení s následnou evidencí. Možnost řízení priorit, délky průběhu opravy, evidnece historie oprav ke stroji (co se kdy pokazilo). Umožnění procesního řízení distribuce práce v oddělení servisu a údržby. Posílení údržby, zvednutí na vyšší level, zajištění robustnější výroby, nesklamání zákazníka.
QR kódy, EAN kódy, štítky Ze systému vytisknete štítky a označíte stroje, prostory, haly. Následně je velice jednoduché provést hlášení problému. Prostě na mobilu načtete QR kód a jednoduše napíšete "zde je problém". Údržba dostává hlášení s přesnou lokalizací. Snadné určení místa hlášení. Dostupná forma, bez nutnosti instalace aplikace. Modernizace a vizáž firmy, firma patřící do jednadvacátého století. Snadnost zapojení zaměstnanců do hlášení, usnadnění práce, orientace a získání dat.
Kategorizace chyb Katalog chyb. Když dojde k nahlášení, může proběhnout kategorizace chyby (např. odstavena linka z důvodu, že spadla tyč). Tyto incidenty se sčítájí a dá se provést následné vyhodnocení. Umožnění statistiky a zhodnocení zvláště chronických chyb konkrétního typu. Odhalení příčiny.
Evidence budov Evidence budov, hal, včetně klíčových kontaktů pro správu a údržbu. Získáte inventuru prostředků na jednotlivých budovách, halách, provozech.
Evidence dodavatelů Evidence dodavatelů, kontaktů, kontaktních osob. Evidence, co který dodavatel dodává. Systematizujete firmu. Žádná jedna hlava, která všechno ví a zná. Kontakty v systému.
Evidence náhradních dílů Evidence v provázání na sklady nebo samostatně. Dodací lhůty, dodavatelé, evidence ke strojům, kam náhradní díl pasuje. Vytváříte systém a ukládáte znalosti do systému.
Mobil, PC, tablet, terminál Aplikace je dostupná z jakéholiv zařízení přes internet. Neřešíte hardware a jste svobodní ve svých rozhodnutích. Chcete dát svým lidem mobily? Nebo tablety? Nebo terminály na zeď? Je to na vaší volbě, nejste omezeni.
Evidence oprav, úprav kalibračních nástrojů Kompletní evidence, co se kdy a jak servisovalo, nastavovalo. Ke každému jednomu přístroji. Splnění metronomických povinností.
Evidence zápůjček nástrojů do zakázek Pro evidenci krátkých i delších zápůjček, kompletní historie výpůjček, servisu, oprav. Ochránění svého majetku, zamezení krádežím, chaosu a zmaru.
Svěřený majetek Evidence zápůjček, vypůjček k jednotlivým lidem. Ochránění svého majetku, zamezení krádežím, chaosu a zmaru.
Vizualizace závad na mapě haly Vizualizační nástroj, který ukazuje počty hlášení poruch na hale, v budově. Vizualizační pomůcka, image firmy, rychlý přehled, co se kde děje a co hoří a co méně.
Notifikace Upozornění do mailu, do mobilu, do chytrých hodinek. Kratší reakční doba pracovníků servisu a údržby. Omezení případů, kdy někde je závada a nikdo se jí nevěnuje. Udržování lidí v pohybu.
Připomínka Nastavení si připomenutí úkolu, servisního požadavku, stroje nebo čehokoliv dalšího v budoucnu. Krásná a jednoduchá funkce usnaďnující život vašim lidem.