Notifikace
|
Systém posílá zprávy na email, do mobilní aplikace a notifikuje uživatele formou zvonečku o nepřečtených s proklikem do tématu. |
Uživatel v konkrétní roli je informován o komentářích, zprávách, připomenutích, událostech. Může si přišpendlit prarkticky cokoliv a tím se připne do informací, které o dané věci chce získávat (příklad: informuj mě o změně nad zadanou aktivitou, jakmile se změní její stav, řešitel nebo vznikne komentář) |
Mobilní aplikace iOS, Android
|
Nativní aplikace stáhnutelná přes store, která umožňuje užší pohled do celého řešení a přístup k funkcionlitám, které dávají smysl obsluhovat mobilem. Zároveň jsou zde push notofikace a zároveň je zde vstup do cloudové responzivní aplikace. |
Uživatel má v mobilu aplikaci, chodí mu notofikace, pokud je povolí, tím pádem se mu přenáší zprávy na chytré hodiny. Zprávy typu "máte nový úkol", dle priorit a nastavení. Zároveň část funkcionality je zde udělaná přímo pro uživatele - např. seznam po něm požadavaných úkolů, výkaz práce apod. |
Cloudová aplikace
|
Řešení postavené na bezpečném přístupu přes internet, škálovatelném na úrovni hardware, škálovatelném na funkcionlitách (chceme přidat výkaz práce, chceme přidat adaptační procesy, chceme přidat údržbu nebo servis,…) |
Moderní a dostupné prostředí, nabízející každému uživateli to, co obsahuje role a dovolují mu jeho práva. Rychlé dlaždice s proklikem na to, co má uživatel řešit, robustní funkcionalita s možností výběru konkrétních agend a specializované hotové (ready-to-use) řešení, ihned nasaditelné s nízkou bariérou vstupu (není potřeba dlouhé školelní, není potřeba něco složitě nastavovat - spíše ukázat, krátce provést, seznámit a buď to jede, nebo ne) |
Moderní vzhled
|
Moderní vzhled |
Snažší uchopení uživatelem |
Intuitivnost
|
Koncepce vidím vše, co potřebuji, když něco hledám, tak se prokliknu. Jednoduché přehledy a ovládání. |
Snížení potřeby školení uživatelů. Po krátkém zaškolení či ukázání by měli být schopni aplikaci používat napříč agendami, moduly nebo funkcionalitami, na které mají oprávnění a přístup. |
Revize
|
Připomínka revizí |
Pojiťovna se neviviní z plnění,
zařízení budou provozu schopná |
Revize
|
Historie, evidence revizí až ke každému stroji |
Dokumenty jsou k nalezení a na jednom místě,
úplná historie revizí, včetně revizních zpráv |
Evidence servisovaného a udržovaného majetku
|
Inventura, fotodokumentace, přiložené návody, možnost přiložení postupů oprav a realizací odstávek |
Znalost a udržení dojmu, že věci jsou pod kontrolou - vůči personálu, vůči zaměstnancům. Víme co a kde máme, umíme si to pohlídat. Reálná znalost, kde co je, jak dlouho to tam, kolikrát se to opravovalo, co se tam dělalo a měnilo je k nezaplacení u chronických poruch. Dokumentace usnadní nástup nových lidí, zaučení. Dokumentace znamená systém místo chaosu. Nebudete spoláhat na jednu hlavu, co všechno ví a zná. |
Hlášení závad a poruch ostatními
|
Dispečink |
Možnost prioritizovat, možnost vyhodnocovat, poznat a mít čísla, ne dojmy. Všechny problémy se sejdou na jedno místo, jsou viditelné, mohou se distribuovat, řídit, třídit a měřit čas potřebný k opravě. |
Reporting četnosti jednotlivých poruch
|
Získání dat vedoucí k odstranění chronických závad, vyhodnocení účelnosti opakujících se oprav (opravujeme čerpadlo s náklady 5tis, nové stojí 1.200 Kč) |
Odhalení příčin poruch. Měníme a měníme jedno čerpadlo stále dokola, ale problém je před čerpadlem, kdy chybí sítko a jednotlivá čerpadla odcházejí. Ušetření nákladů. |
Vykazování práce údržby
|
Evidence práce údržby a servisu. |
Víme, co údržba dělá. Víme, za co utrácí svůj čas. Máme k dispozici ke každému stroji kompletní historii tak podrobných záznamů, jaké chceme ve firmě mít. Jsme schopni se znalostí těchto dat kapacitně plánovat směrem do budoucnosti. |
Plánování údržby
|
Plán údržby jednoho stroje, pravidelné odstávky. |
Přes všechny linky, stroje a závody získáme de facto plán činností, plán časových nákladů v údržbě vůči pravidelným činnostem typu odstávka, pravidelný servis. Firma je tak schopna plánovat zdroje, peníze, náhradní díly. |
Hlášení odstávek
|
Jednoduchá webová apliakce pro nahlášení havárie, odstávky. Používá se např. u linek. |
Získáte časy výpadků, počty havárií (zpravidla linek, nejvyšších technologických celků). |
Přidělování práce lidem v údržbě
|
Na jednodnotlivá hlášení nebo naplánované akce, servis, revize se dají přiřadit jednotliví řešitelé. Těm se tyto úkoly mohou promítnout do mobilní aplikace, jako fronta práce. |
Oddělení údržby je plánované a řízené. Není to žádný holubník, bordel nebo cirkus na kolečkách. Je to legitimní součást moderní firmy a přispívá k image spolehlivého dodavatele. |
Vykazování práce lidí v údržbě
|
Jednotliví lidé mohou přes mobil vykazovat reálný čas, udaný čas. Případně zadat spotřebu náhradních dílů. |
Získání norem pro plánování servisu a údržby, získání online výkazů práce a spotřeby náhradních dílů. |
Dispečink poruch a závad
|
Hlášení formou hlásím závadu na stroji/zařízení s následnou evidencí. Možnost řízení priorit, délky průběhu opravy, evidnece historie oprav ke stroji (co se kdy pokazilo). |
Umožnění procesního řízení distribuce práce v oddělení servisu a údržby. Posílení údržby, zvednutí na vyšší level, zajištění robustnější výroby, nesklamání zákazníka. |
QR kódy, EAN kódy, štítky
|
Ze systému vytisknete štítky a označíte stroje, prostory, haly. Následně je velice jednoduché provést hlášení problému. Prostě na mobilu načtete QR kód a jednoduše napíšete "zde je problém". Údržba dostává hlášení s přesnou lokalizací. Snadné určení místa hlášení. Dostupná forma, bez nutnosti instalace aplikace. |
Modernizace a vizáž firmy, firma patřící do jednadvacátého století. Snadnost zapojení zaměstnanců do hlášení, usnadnění práce, orientace a získání dat. |
Kategorizace chyb
|
Katalog chyb. Když dojde k nahlášení, může proběhnout kategorizace chyby (např. odstavena linka z důvodu, že spadla tyč). Tyto incidenty se sčítájí a dá se provést následné vyhodnocení. |
Umožnění statistiky a zhodnocení zvláště chronických chyb konkrétního typu. Odhalení příčiny. |
Evidence budov
|
Evidence budov, hal, včetně klíčových kontaktů pro správu a údržbu. |
Získáte inventuru prostředků na jednotlivých budovách, halách, provozech. |
Evidence dodavatelů
|
Evidence dodavatelů, kontaktů, kontaktních osob. Evidence, co který dodavatel dodává. |
Systematizujete firmu. Žádná jedna hlava, která všechno ví a zná. Kontakty v systému. |
Evidence náhradních dílů
|
Evidence v provázání na sklady nebo samostatně. Dodací lhůty, dodavatelé, evidence ke strojům, kam náhradní díl pasuje. |
Vytváříte systém a ukládáte znalosti do systému. |
Mobil, PC, tablet, terminál
|
Aplikace je dostupná z jakéholiv zařízení přes internet. |
Neřešíte hardware a jste svobodní ve svých rozhodnutích. Chcete dát svým lidem mobily? Nebo tablety? Nebo terminály na zeď? Je to na vaší volbě, nejste omezeni. |
Evidence oprav, úprav kalibračních nástrojů
|
Kompletní evidence, co se kdy a jak servisovalo, nastavovalo. Ke každému jednomu přístroji. |
Splnění metronomických povinností. |
Evidence zápůjček nástrojů do zakázek
|
Pro evidenci krátkých i delších zápůjček, kompletní historie výpůjček, servisu, oprav. |
Ochránění svého majetku, zamezení krádežím, chaosu a zmaru. |
Svěřený majetek
|
Evidence zápůjček, vypůjček k jednotlivým lidem. |
Ochránění svého majetku, zamezení krádežím, chaosu a zmaru. |
Vizualizace závad na mapě haly
|
Vizualizační nástroj, který ukazuje počty hlášení poruch na hale, v budově. |
Vizualizační pomůcka, image firmy, rychlý přehled, co se kde děje a co hoří a co méně. |
Notifikace
|
Upozornění do mailu, do mobilu, do chytrých hodinek. |
Kratší reakční doba pracovníků servisu a údržby. Omezení případů, kdy někde je závada a nikdo se jí nevěnuje. Udržování lidí v pohybu. |
Připomínka
|
Nastavení si připomenutí úkolu, servisního požadavku, stroje nebo čehokoliv dalšího v budoucnu. |
Krásná a jednoduchá funkce usnaďnující život vašim lidem. |