Představení společnosti
PaletExpress, s.r.o. je slovenská firma, která je na trhu od roku 1993. Značka PaletExpress zastřešuje přepravní služby zaměřené na přepravu zboží na paletách především na Slovensku. Mnoho zákazníků hledá způsob, jak ušetřit čas a přepravit své zboží přímo k jejich zákaznickému expresu.
Velice často se snaží vyhovět individuálním požadavkům zákazníků a rozvíjí komplexnost logistických služeb. Klade důraz na zefektivnění poskytovaných služeb prostřednictvím neustálého rozvoje a investic do informačních technologií a vzdělávání zaměstnanců.
Hlavní výzva
V rámci neustále pokroku a přiblížení se obrovské skupině aktivních zákazníků, jejichž počet se pohybuje v desítkách tisíc, se společnost rozhodla pokrýt část svých logistických a zákaznických procesů pomocí zákaznického portálu. Snaha být svým zákazníkům blíž, neustále dostupná výrazně zvyšuje konkurenční výhodu a zákazníkům přináší nástroj, který pomáhá a rozvíjí vzájemný byznys. Hlavní výzvou byl výrazný objem zakázek s výrazným objemem a jejich automatický přenos do ERP systému Helios iNUVIO. Integrace měla pokrývat kmenové karty, objednávky, cenotvorbu a měla učinit online dostupné doklady pro zákazníky tak, aby odpadla komunikace telefonická a emialová.
Řešení od ADAPTY
Realizované řešení splnilo veškerá očekávání spojená s integrací na systém Helios iNUVIO. Zákazník získal nástroj pro online digitální komunikaci s jeho B2B partnery. Velice brzy se tento nástroj stal ústředním komunikačním kanálem na pořizování objednávek, opakovaných objednávek. Náběh byl tak prudký, že došlo k zalistování protokolu u jednoho z největších antivirových poskytovatelů v ČR a Slovensku, společnosti Eset. Jako dodavatelé jsme museli provést odlistování. Brzy byly do systému připojeny další významné společnosti a přepravci a objem dat a zásilek dynamicky narostl. V rámci růstu objemu bylo po pár měsících provozu zajištěn provoz v novém databázovém centru. Řešení je nyní po dvou letech provozu považováno za stabilní, dostupné 24/7, výrazně podporující konkurenční výhodu našeho zákazníka.
Zhodnocení spolupráce
Spolupráce mezi společnostmi PaletExpress a námi probíhala od začátku skvěle. Na straně PaletExpressu byl sestaven zkušený projektový tým s výborným projektovým manažerem. Dodavatel zajistil projektový tým, efektivní komunikační kanály, testovací prostředí a přípravu ostrého provozu.
Pilotní provoz umožnil doladit veškeré detaily a připravit řešení na ostrý start. Po roce ostrého provozu lze projekt hodnotit jako velmi úšpěšný. Aktuálně se na základě potřeb zákazníka implementují nové funkce a vylepšení, která reflektují dostupnost moderních technologií a posilují konkurenční výhodu zákazníka.
Velké díky patří vedení společnosti a zejména projektovému manažerovi, který byl klíčovým partnerem při úspěšné implementaci.
Pilotní provoz umožnil doladit veškeré detaily a připravit řešení na ostrý start. Po roce ostrého provozu lze projekt hodnotit jako velmi úšpěšný. Aktuálně se na základě potřeb zákazníka implementují nové funkce a vylepšení, která reflektují dostupnost moderních technologií a posilují konkurenční výhodu zákazníka.
Velké díky patří vedení společnosti a zejména projektovému manažerovi, který byl klíčovým partnerem při úspěšné implementaci.
Shrnutí
Portál dnes zpracovává tisíce objednávek denně v oblasti mezifiremní dopravy a přepravy zásilek. Počty uživatelů dosahují vyšších stovek. Inovace, které zahrnuly zavedení portálu a vytvoření API rozhraní pro zákazníky, odstranily chyby z manuálního přepisu, eliminovaly komunikační problémy a zrychlily zpracování objednávek na straně PaletExpress až o 90 %. Automatizace procesů, zahrnující objednávky, cenotvorbu a fakturaci, zásadně zlepšila efektivitu.
Tento projekt je považován za klíčový prvek dlouhodobé strategie PaletExpressu pro další rozvoj.
Tento projekt je považován za klíčový prvek dlouhodobé strategie PaletExpressu pro další rozvoj.