Notifikace
|
Systém posílá zprávy na email, do mobilní aplikace a notifikuje uživatele formou zvonečku o nepřečtených s proklikem do tématu. |
Uživatel v konkrétní roli je informován o komentářích, zprávách, připomenutích, událostech. Může si přišpendlit prarkticky cokoliv a tím se připne do informací, které o dané věci chce získávat (příklad: informuj mě o změně nad zadanou aktivitou, jakmile se změní její stav, řešitel nebo vznikne komentář) |
Mobilní aplikace iOS, Android
|
Nativní aplikace stáhnutelná přes store, která umožňuje užší pohled do celého řešení a přístup k funkcionlitám, které dávají smysl obsluhovat mobilem. Zároveň jsou zde push notofikace a zároveň je zde vstup do cloudové responzivní aplikace. |
Uživatel má v mobilu aplikaci, chodí mu notofikace, pokud je povolí, tím pádem se mu přenáší zprávy na chytré hodiny. Zprávy typu "máte nový úkol", dle priorit a nastavení. Zároveň část funkcionality je zde udělaná přímo pro uživatele - např. seznam po něm požadavaných úkolů, výkaz práce apod. |
Cloudová aplikace
|
Řešení postavené na bezpečném přístupu přes internet, škálovatelném na úrovni hardware, škálovatelném na funkcionlitách (chceme přidat výkaz práce, chceme přidat adaptační procesy, chceme přidat údržbu nebo servis,…) |
Moderní a dostupné prostředí, nabízející každému uživateli to, co obsahuje role a dovolují mu jeho práva. Rychlé dlaždice s proklikem na to, co má uživatel řešit, robustní funkcionalita s možností výběru konkrétních agend a specializované hotové (ready-to-use) řešení, ihned nasaditelné s nízkou bariérou vstupu (není potřeba dlouhé školelní, není potřeba něco složitě nastavovat - spíše ukázat, krátce provést, seznámit a buď to jede, nebo ne) |
Moderní vzhled
|
Moderní vzhled |
Snažší uchopení uživatelem |
Intuitivnost
|
Koncepce vidím vše, co potřebuji, když něco hledám, tak se prokliknu. Jednoduché přehledy a ovládání. |
Snížení potřeby školení uživatelů. Po krátkém zaškolení či ukázání by měli být schopni aplikaci používat napříč agendami, moduly nebo funkcionalitami, na které mají oprávnění a přístup. |
Zápisy z porad
|
Zápisy z porad, online ukládání, rychlé pořízení úkolů, systematičnost. |
Systematičnost, vznik zápisů z porad s úkoly. |
Evidence požadavků
|
Přehledná evidence požadavků, požadavek se rozpadá na úkoly. Požadavek agreguje řešitele, zdroje. Je to soubor činností a úkolů, které se mají stát, aby byl požadavek splněn. |
Požadavek je logický celek, který se má stát, aby se firma posunula kousek dál. Např. požadavek na HR oddělení na nábor nového člověka spustí řetěz aktivit a úkolů po firmě. Nadřazená část je firemní cíl. |
Evidence úkolů
|
Přehledná evidence úkolů a jejich vývoje po firmě. |
Na poradě zadáte kvanta úkolů. Velice jednoduše zjistíte, jak na tom jednotlivé úkoly jsou, kdo co udělal, komu co chybí. |
Fulltextové vyhledávání
|
Fulltextové vyhledávání |
Najdete, co potřebujete. |
Prokliky
|
Snadnos se prokliknete tam, kam potřebujte. Pokud je to aktivní přehled pro práci, jste na požadavku, vstoupíte do jeho úkolů apod. Nehnete se změti vyskakovacích oken, nutnosti vyskočit před cílem a jít přes menu, zapomenout a ztratit se. Drobečková nápověda vám pomůže v orientaci |
Snadno naleznete, co potřebujete, pracujete s tím, s čím pracovat chcete a nic vás neomezuje. |
Přizpůsobení výstupů
|
Měníte šířku sloupců, zapínáte a vypínáte zobrazení jednotlivých sloupců, seskupujete po řešitelích, filtrujete, třídíte. Máte možnost exportu do excelu. |
Uživatelská přívětivost. |
Plánování
|
Možnost tvorby plánů typu SCRUM, týdeních nebo jiných časových oken, plánovaní jednotlivých úkolů na jednotlivé řešitele, skupiny řešitelů k jednotlivým požadavkům. Možnost plánu v čase, tvorby front práce, kalendářního plánovaná (na den, týden, měsíc). |
Plán je nanic, ale plánování je důležité. S tímto nástrojem se firma stává systematičtější, uvědomělejší, znalejší svých cílů a směřování. |
Manažerské výstupy
|
Reporting, sestavy. |
Máte přehled. |
Postupy a procesy
|
Definice postupů, popis krok za krokem co se má udělat. Následně spojení s požadavkem (např. zaškolení na téma X, následně rozpis). Aplikace formou check listů. |
Značná orientace uživatelů, co mají dělat. Silná podpora nových zaměstnanců, protože dostávají krok za krokem návod. |
Projekty
|
Možnost evidovat projekty a požadavky s úkoly k nim. |
|
Výkazy práce
|
Výkazy spotřebovaného času na úkol, požadavek, projekt. |
Z mobilu, z aplikace. Vedení výkazů práce za účelem fakturace, evidence, stanovení norem. |
Soubory
|
Evidence přiložených souborů k úkolům, požadavkům - v přehledné tabulce na jednom místě. |
Nevíte, kde jste přílohu přiložili, ale víte, že jste ji přiložili. Tady ji najdete. |
Připomínky
|
Možnost nechat si připomenout cokoliv. Odkudkoliv. |
Push notifikace na mobil (máte nový úkol) nebo inteligentní report. Mailové notifiakce a reporty. Připomínky komukoliv a kdekoliv. Tady je přehled nad vším. |
Schválení
|
Přehled všech schválení. Schválení se týká požadavků. Je např. požadavek na nákup hw a ten je potřeba schválit. Tady je evidence všech realizovaných schválení a neschválení. |
Přehledná evidence schvalování (schvalování faktur, schvalování nákupů, schvalování realizace, nabídek apod.) |
|
|
|
Organigram
|
Aktivní organigram, tzn. dají se do něj promítat informace ze společnosti (počty požadavků, úkolů na jednotlivá oddělení, počty úvazků, velikost mezd v členění základ, variabilní složka). Definice struktury organigramu. |
Vizualizace firmy nebo části firmy, vizualizace vybraných hodnot z aktuálních dat, podklad pro hodnotící strukturu. |
Týmy
|
Definice týmů včetně vedoucích |
Týmy mohou pracovat s úkoly, požadavky, zakázkami. Je vyjádřen vztah vedoucího v týmu. |
Role, pozice, člověk na pozici (úvazek)
|
Definice jednotlivých rolí a následných vztahů. |
Obsazení organigramu. |