Adapty úkoly

Kompletní přehled funkcí

Technická vlastnost Popis vlastnosti Užitek pro zákazníka
Notifikace Systém posílá zprávy na email, do mobilní aplikace a notifikuje uživatele formou zvonečku o nepřečtených s proklikem do tématu. Uživatel v konkrétní roli je informován o komentářích, zprávách, připomenutích, událostech. Může si přišpendlit prarkticky cokoliv a tím se připne do informací, které o dané věci chce získávat (příklad: informuj mě o změně nad zadanou aktivitou, jakmile se změní její stav, řešitel nebo vznikne komentář)
Mobilní aplikace iOS, Android Nativní aplikace stáhnutelná přes store, která umožňuje užší pohled do celého řešení a přístup k funkcionlitám, které dávají smysl obsluhovat mobilem. Zároveň jsou zde push notofikace a zároveň je zde vstup do cloudové responzivní aplikace. Uživatel má v mobilu aplikaci, chodí mu notofikace, pokud je povolí, tím pádem se mu přenáší zprávy na chytré hodiny. Zprávy typu "máte nový úkol", dle priorit a nastavení. Zároveň část funkcionality je zde udělaná přímo pro uživatele - např. seznam po něm požadavaných úkolů, výkaz práce apod.
Cloudová aplikace Řešení postavené na bezpečném přístupu přes internet, škálovatelném na úrovni hardware, škálovatelném na funkcionlitách (chceme přidat výkaz práce, chceme přidat adaptační procesy, chceme přidat údržbu nebo servis,…) Moderní a dostupné prostředí, nabízející každému uživateli to, co obsahuje role a dovolují mu jeho práva. Rychlé dlaždice s proklikem na to, co má uživatel řešit, robustní funkcionalita s možností výběru konkrétních agend a specializované hotové (ready-to-use) řešení, ihned nasaditelné s nízkou bariérou vstupu (není potřeba dlouhé školelní, není potřeba něco složitě nastavovat - spíše ukázat, krátce provést, seznámit a buď to jede, nebo ne)
Moderní vzhled Moderní vzhled Snažší uchopení uživatelem
Intuitivnost Koncepce vidím vše, co potřebuji, když něco hledám, tak se prokliknu. Jednoduché přehledy a ovládání. Snížení potřeby školení uživatelů. Po krátkém zaškolení či ukázání by měli být schopni aplikaci používat napříč agendami, moduly nebo funkcionalitami, na které mají oprávnění a přístup.
Zápisy z porad Zápisy z porad, online ukládání, rychlé pořízení úkolů, systematičnost. Systematičnost, vznik zápisů z porad s úkoly.
Evidence požadavků Přehledná evidence požadavků, požadavek se rozpadá na úkoly. Požadavek agreguje řešitele, zdroje. Je to soubor činností a úkolů, které se mají stát, aby byl požadavek splněn. Požadavek je logický celek, který se má stát, aby se firma posunula kousek dál. Např. požadavek na HR oddělení na nábor nového člověka spustí řetěz aktivit a úkolů po firmě. Nadřazená část je firemní cíl.
Evidence úkolů Přehledná evidence úkolů a jejich vývoje po firmě. Na poradě zadáte kvanta úkolů. Velice jednoduše zjistíte, jak na tom jednotlivé úkoly jsou, kdo co udělal, komu co chybí.
Fulltextové vyhledávání Fulltextové vyhledávání Najdete, co potřebujete.
Prokliky Snadnos se prokliknete tam, kam potřebujte. Pokud je to aktivní přehled pro práci, jste na požadavku, vstoupíte do jeho úkolů apod. Nehnete se změti vyskakovacích oken, nutnosti vyskočit před cílem a jít přes menu, zapomenout a ztratit se. Drobečková nápověda vám pomůže v orientaci Snadno naleznete, co potřebujete, pracujete s tím, s čím pracovat chcete a nic vás neomezuje.
Přizpůsobení výstupů Měníte šířku sloupců, zapínáte a vypínáte zobrazení jednotlivých sloupců, seskupujete po řešitelích, filtrujete, třídíte. Máte možnost exportu do excelu. Uživatelská přívětivost.